Kızlar merhaba 30 haftalık hamileyim normalde iç hemoroidim vardı ama beni rahatsız edecek kadar değildi son 2 ayda oldu ne olduysa 😢 o kadar ağrılı ve sancılıydı ki hafif bir şişme var sanıyordum bugün baktım şok oldum iki tane epey büyük meme oluşmuş ağrısı yetmiyor gibi acıyor da üstelik kabız da değilim 🙁 kadın doğumcum bi genel cerrahiye görün dedi ama ne diyeceğini ne yapacağını biliyorum gitmek istemiyorum kendim evde halletmek istiyorum 😢 Var mı benim gibi olan fayda gören?