DilanM Kızlar ben 57 kilo ile gebe kaldım şuan 68 kiloyum 168 boyum var. 31+5 bugün. Bacağımın iç üst kısımları ve dış üst yanları, bel bölgemde beyaz ufak ufak çatlaklar oldu, bacağımın iç kısmında mor damarlanma oldu bide göğsümde. Ama poğoda çatlak ne duydum ne gördüm ya şoktayım şuan. Var mı yaşayan eden. Nasıl gidecek bu çatlaklar doğumdan sonra. Var mı tedavisi falan.
ZynpynZ DilanM benim de ilk çatlaklarım 30.haftada başladı ve 37+6 oldum, şuan oldukça fazla alana yayıldılar ne yazıkki. En ünlü kremleri yağları başından beri düzenli kullanmama, her gün 4 litre su içmeme rağmen sonuç bu oldu maalesef. Ben epeyce araştırdım en kesin tedavi striort tedavisi gibi görünüyor ancak emzirme döneminde uygulanmıyormuş. Emzirirken doğal yağlar ile at kılı fırça kullanmayı düşünüyorum. En azından kan dolaşımını arttırarak az da olsa etki eder. Sonrasında da striort tedavisine gideceğim
Elif_gur12 DilanM boyumuz kilomuz herşeyimiz aynı sayılır bende 56 ile hamile kaldım 67 kiloyum şuan ama sen 31 haftayı devirmişsin ben daha 25. Haftadayım 🙈 çatladıktan sonra düzeltmek zor diye biliyorum ama doğal kürler var netten araştır istersen bir de biooil oluşmuş çatlaklara da iyi geliyor diye duydum.
Elfffffffff DilanM benimde popom hariç herhangi bir çatlağım yok, orası nasıl çatlar aklım almıyor, 60 kilo ile hamile kaldım 73 oldum, tamam 13 kilo aldım ama göbek bacaklar dururken popom ya birde ara kısmı yani dışıda değil 😂😂
DilanM Elif_gur12 yalan ya biooil var bendede 😅 çatlamayan yerim kalmadı mübarek. Doktorum haklıymış vücut yapınca göre değişir istediğini kullan çatlayacağı varsa çatlar demişti.
Elif_gur12 DilanM hadi ya 😖benim ilk hamileliliğimde hiçbir yerim çatlamadı ama bunda bayağı bir çatlarım gibi geliyor🙈
DilanM Elfffffffff aynı şekilde ya, ve 1 haftadır göbeğimi alt kısmında çatlamış onu gördüm o kadar moralim bozuldu ki 😠
Elfffffffff DilanM malesef genetik bence, dışarıdan hazır yiyecekleri paketli şeyleri yemem, bol su içerim, yağ kullanırım falan ama gidip popo çatlaması, nasip yani takmamaya çalışıyorum, bebeğinizi düşünün😍
Ballilokmatatlisikizim Benimde 34/35. Haftaya kadar karnım hiç çatlamadı . Ama bacaklarımın üst kısımları kasıklarıma bacak arama doğru olan yerleri kıpkırmızı çatladı ki ne çatlamak 😏 Her banyo sonrası Badger kremi karnıma boca ediyordum. Lakin bebek aşağı doğru indiği zaman halk dilinde göbeğim düşünce , göbek deliğimden alt tarafı sanki bi gecede oldu herşey çok çatladı (göbek deliğimden vajinanın üstüne kadar üstüde dahil) . Şaştım kaldım sonra bi baktım göğüs uçlarımın çevresi çatlamış ama artık yapacak bişey yok battı balık yan gider ☺️ Elimden geldiğinde nemli tutmaya çalıştım 3 kutu krem bitirdim 300 tl 2si . Bebek yağı kullandım. Çok bol su içtim . Uykumdan bile uyanıp 2-3 kez su içiyorum. Ama kremler falan bi boka yaramadı afedersiniz harita gibi oldum 😊 sağlık olsun diyelim 😊 kesinlikle vucutla alakalı genetik