Mine_Nur123 canım ben, kısmet olursa eylül ayında doğacak bebeğim için bile hep uzun kollu aldım, seninkisi baya kara kış yani. Bir de bebekler doğduklarında yaklaşık 1 ay dış dünyanın ısısına alışamıyorlar, üşür yani. Kendi fikrimi söyleyeyim, değiştir bence