edaomereymen
Yavaş hissetmen cok normal. Bende o haftalarda 24 saat boyunca neredeyse hissetmedim desem yeridir.
Neler yapmadim ki hareketli muzikler actim dinlettim. En son babasinin sayesinde bi defa guzel tekme vurdu kendime geldim 😂
Babasi trabzsonsporun marşını acmisti 🙈
Çikolata yeyip soluna yat diyorlar genelde ama.. Vajina agrisi normal mi bilmiyorum. Doktorunun telefonu varsa bi sor istersen canim. Agri olmasa hareketlerini hafif hissetmen cok normal