umransahin Raymeee oğlum olsaydı Oğuz Emir ya da Emir Asaf koyacaktım ama kızım oluyor Allah nasip ederse 🥰
1m2u3r 54Gulsah54 benim oğlum 12 yaşında adı Emirhan Ve tam tersi hiç yaramaz değil Maşallah aksine çok efendi çok uysal ve duygusal bir çocuk