askimm54 kizlar 33 haftamdayim bebegimin kafasi asagdaydi tekrar yukari döndü ama ben hissedim sanki o an migde bulantim cok oldu sizde nasildi ? bebegin dönmesini hisseden varmi ve migde bulantisi yasiyan ?
S1demir askimm54 bende seninle aynı şeyi yaşadım 32 de başınyukarı döndü bende hissettim resmen içimde takla attı ama bulantım olmadı 35+2 hala makat geliş dönmesini bekliyoruz doktorum bol bol ev gırgırla dönmesine yardımcı olur dedi
Ebruaybars Bnde 37. Haftadayim bebişim bas aşağı duruyordu ama şimdi hareketlerini göbek altı da ve kasıkta hissediyorum ters mi döndü acaba ya ☹️ yada doğum yaklaştığı için mi aşağıda hissediyorum çok hareketli zaten