Eda_zafer_1 ben nst ye 2 kez girdim sadece o da biraz panik yapıp bebek az hareket ediyor diye acile gitmiştim biri 32+4 biri de 35. haftada ondan hariç sokmadı doktorum gerek göremiyorum dedi, çatı muayenesi için de 39da doğurmamış olursan o zaman bakarım şimdiden bakmaya gerek yok dedi. 38+3 ya da 38+4 de randevu alacağım bakmazsa da bakmasını istiycem çünkü ona göre kendimi sezeryana hazırlayacağım 😂