Dolunay3 İyi akşamlar arkadaşlar 25. Haftadayım doktor Demir ve kan İlacı yazdı test yapmadan siz kullanıyor musunuz?
Arapgelin Dolunay3 bence test yaptırmalısın ben doktor demeden ayda bir sağlık ocağında baktırıyorum bana 5. Ayda başla dedi ben yaptırdım test değerlerim iyiydi 7.5 aylık oldum biraz düşmeye başladı kullanırsam şimdi kullanırım
cico-20 Dolunay3 12. Haftdn berı kullanıyorum hatta 24. Haftadan ıtıbaren demır hapını gunde ıkı kez kullandrıo
Merve-97 Dolunay3 kan ilacı hamilelik ılerledıgı zaman kansızlık ortaya cıkıyo ve dogumda kan kaybettiğimiz ıcın veriliyor benim doktorumda degerlerım iyi oldugu halde baslattı düşmeye baslıycak Bı zaman sonra dedı