yamacalimoms Kızlar 30 haftalık olduk çok şükür 🙏 24. Haftadan beri erken doğum riski kasılma falan yaşıyordum ara ara Allah’a şükür atlattık ama kontrol altındayız 30 a kadar geldik bakalım rabbim zamanında doğum nasip etsin hepimze 🙏🙏🙏
egeninincisii yamacalimoms 😍Sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım 🤰🏼 ☺️Bizim de 36+0 son 28 gün , bakalım hayırlısı🕺🏼
Mimarhanim yamacalimoms maşallah ne güzel 💚 benimde hayalim 30.haftayi görmek. 23+6 olduk bizde erken doğum riskim var 😣 geçer mi bu günler nasıl geçer bilmiyorum. Sürekli yatmaktan belim sırtım ağrımaya başladı.
Gizemito yamacalimoms 31+2 haftalık olduk çok şükür 😍 3. trimester gümbür gümbür hissettiyor kendini 🤭 Ağrılar, baskılar, tuvalet hissi, sert tekmeler baya güzel zamanlar 🥳😂
umransahin yamacalimoms Benimde 30 a son 2 30 olunca daha bi yaklaşmış olcakmisim gibi geliyo rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimize 🤭
yamacalimoms egeninincisii senin bitmiş bile kuzum rabbim sağlıklı sıhhatli kucağjna almayı nasip etsin 🙏
yamacalimoms Mimarhanim geçiyor canım bende nasıl gecicek diyordum geldik bakalım bundan sonrası daha zor bebek kilo almaya başladı baskı yaoiyor bende hep yatıyorum 🙏
Mimarhanim yamacalimoms bol bol istirahat et canım. Rabb’im saglikla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
yamacalimoms Gizemito evett kesinlikle 3-6 ay mukemmel bir donemmis cidden, artık gerçekten bebek taşıdigimi hissediyorum 🤰🏻 ara ara bel ağrısı gibi oluyor,kasık ağrısı gibi de oluyor valla oluyor da oluyor normal sanırım artık
Gizemito yamacalimoms Bende de garip şeyler oluyor günüm günümü asla tutmuyor 🤷♀️ Bende normal olduğunu düşünmek istiyorum 🤩🐣
yamacalimoms Gizemito doktorum kendi söyledi bana eğer düzensiz oluyorsa yatıp veya ayakta kalkıp gezinmeyle geçiyorsa normaldir dedi uzun süreli ağrılardan korkmalisin dedi canım ,ben fazla pimpirik biriyim ondan doktor herşeyi harfi harfine söylüyor ki içim rahat etsin diye😄🤷