Deletedmom320 Ysmnkmn idrar yolu enfeksiyonudur canım bırak kanı ben bildiğin idrar yerine kan yapıyordum sadece sistit olmuştum ilaçla düzeldi hemen
corekotu_1 Ysmnkmn benimde cikti canim. renginde bir sey yoktu hatta enfeksiyonumda yoktu. doktor miktarina bakti cok az dedi onemsemedi.ilac falanda yazmadi
123445 İdrar yolu enfeksiyonudur. Hamilelikte gelmedi de öncesinde oldu idrarda kan korkmayın ilaçla 2 3 güne düzeliyor.
Ysmnkmn Deletedmom320 geçmiş olsun Bende gözle görülür birşey yok idrar testinde çıkmış korkmuştum bununla ilgili hangi bölüme gitmem gerekiyor ilaç yazması için
Deletedmom320 Ysmnkmn ürolojiye git canım gebe olduğunuda mutlaka söyle ona göre antibiyotikler verir
Ysmnkmn ZynpynZ yarın ürolojiye gidicem tam olarak ne dicek merak ediyorum . Bebeğe herhangi bir zarar oluyormu
Bellaaa Ysmnkmn kadın doğumda da bakılıyor. Oraya da gidebilirsin. Benim de aynı senin gibiydi. Iki serum verildi. Serumda antibiyotik vardi. Sonra antibiyotik ilaci verdi doktorum günde 1 tane , 10 gün icicem. Iyileştim. Korkma.
ZynpynZ Ysmnkmn bebeğe doğrudan etkisi olmadı. Ama sancı cok fazla olursa düşüge sebep olabilir demisti doktor.
Necvaayyldz Ysmnkmn aynısı bendede çıktı geçen hafta 27+3üm toz verdi bana hatta bana kadın doğum sordu önceden böbrek taşı veya kum döktün mü diye 🤭
Ysmnkmn 123445 idrar kültürü testi yapıldı. Üreme olmadı çıktı bunun anlamı araştırmalarıma göre iyi bakteri ürememiş yarın doktora göstericem benden böbrek ultrasonu çekilmemi istedi.devlette 3ay sıra verdi 😮 bende özelde ne kadar onu sorucam hiç birşey ne değil şuan da 😥