Merveeee45 Sizin bebişiniz daha çok küçük ama 4. Aydan sonra boyuyor herkes hem de psikolojik olarak çok iyi gelmişti bana. Siz de o zaman gelene kadar biraz sabredin hamilelik zaten güzelliğinize güzellik katacak, sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah😊