Merhaba hamişler salı günü ayrintili ultrasyona girdim ama aklimi karistiran soru renkli degildi kendi doktoruma gittigimse baktigi renksiz ultrasyondu bebegim tam kendini göstermedigi icin 1 2 hafta sonra yine gel ücretsiz bakicam dedi ama yüzüne sadece renklide bakiyor size de mi öyle bakti acaba? Yüzü icin gidicem tekrardan hic yüzden fotograf yok elleriyle kapattigindan 😊