Kızlar hamile kalmadan önce tatilde kaptır ilk defa mantar oldum kaşıntı şişme yanma eczaneye gittim zalain diye bir krem verdi iyi gelmişti şimdi 5+6 haftalık hamileyim kremi kullansam çok kaşıntım var randevum perşembe günü kullanan oldu mu hiç Bilgi verirmisiniz