Semaykuntt canım vardır bir bildiği doktorun mutlaka bence çok abartıyosun sen ona göre daha ilgili bir doktor seçmişsin zaten ne güzel ama doktorda bişey dememiş zaten haftaya gel kalp atışı dinleyelim demiş ne söyleyecekse o zaman söyler belkide 5. Hafta oldukça erken zaten şuan arkadaşın telaş yapacağı doktorunu eleştireceği tek bir durum söz konusu değil bence sonraki haftalarda ilgisini görecektir doktorunda çok çok normal durum yani