2 ay 5 günlük hamileyim tüp bebek olduğu için ilaç kullanımım var iğnelerim ve bi kaç ilacım daha ve dekort var kortizon lu akşam olunca aylarım inanılmaz şişiyor ve sanki ayağımda bişey varmış gibi ağır hissediyorum. Salı günü kontrol var ama Normal mi yoksa bu aylarda olmaması mı gerekiyor.