Zararlı şeylerden mümkün olduğu kadar uzak tuttum kendimi normalde çiğköfte delisi biriyim haftada iki defa yerim mutlaka ama , hamilelikte iki ayda bir falan oda bir tane durum aldiriyorum eşime,kola hiç içmedim diyemem ama genelde ayran tercih ettim, abur cubur da cabim çekince yedim deli gibi o sağlıklı olsun bu da olsun kafasına girip kendimi sikmadim çünkü hamileliğimde sigarayı bırakmak zorunda kaldım öğrenince bırakınca da insan abur cubur yemek istiyor onuda kisitlarsam iyice bunalıma girerdim,sadece gün içinde bir bardak süt yoğurt peynir ve meyve ekledim kendime badem fındık fıstık falan dikkat etmeye çalışıyorum ama kendimi de sıkmiyorum.Bu arada benimde canımı istettirdin eşime soyliyim de alsın bari💃🏻😄