AyselCvk valla şuan 37+3 haftalığız kanala indiğini hissettiğimde 36 haftalıktım. Daha öncesinde inmiş ama hissetmemiş olabilirim çünkü kademeli oluyormuş daha doğrusu seviyeli oluyormuş biz şuan +2 deyiz en son seviyesi +5 miş onda da artık bebeğin başı dışarıdan görünebiliyormuş bizimki doğdu doğacak bakalım hayırlısıyla