Lamelif 34+3 haftalığız sabahları akıntım çok oluyor gün içinde olmuyor ama 1 hafta önce kontrolde suyumuz gayet iyiydi bu sabah akıntıları ile bebeğin suyunun bir ilgisi olabilir mi?
shdemir Lamelif Canım 37.haftama girdim benimde son 1 aydır fazlalastı akıntım doktorum normal oldugunu söyledim. İnternettede arastırdım yine normal oldugu söyleniyo. Sen yinede doktoruna danıs tabi😊