Meri112 canım bende yaşadım çok kötü bir duygu 11 aylık evliyim evlendikten sonra 6. Ayda hamile kaldım sonra öğrendik çok üzüldüm ama hep buna şükür dedim hiç gebe kalamayan bile var Allahım herkese nasip etsin inşAllah🙏🏻 Doktorum 6 ay korunman gerek dedi çok kafama takıldı sonuçta bir operasyon falan gerekmedi neden beklemeliyim falan doktorumu değiştirdim o da sen istiyorsan korunmana gerek yok dedi canım kimyasal gebelikten sonra hiç korunmadım ve 3,5 ay sonra hamile kaldım çok şükür inşAllah sende kalırsın çok stres yapma şakın stres etkiliyor ama kimyasal gebelik yaşamışsın demek ki gebelik yaşıyabiliyorsun canım en yakın sürede güzel haberler alırsın inŞAllah 🙏🏻