Kızlar pazartesi günü 39 haftalık olucaz. Bebeğimin kafası sol leğen kemiğimin hemen üstünde. Ayakları da sağ boşluğumda. Yani çapraz duruyo. Sizinde böyle mi? Bir türlü doğum belirtisi falan olmuyo. Ne ağrı ne su ne de nişan. Ne zaman gelecek bu çocuk bacılar bekle bekle ciğerim soldu 😂