Merhaba, 2 aşılama 3 tüp bebek denemesi sonunda 3, dondurulmuş embriyo transferi ile cok şükür 7+ 4 günlük hamileyim…Allahım isteyen herkese versin 🙏🏻Cok zorlu streslibir süreç ben bu kez sigarayı bıraktım kahve cay hiç tüketmedim sadece kabız olmaktan kaçındım 3 litre fln su içtim sıcak değil hatta soğuk duş aldım ve 4 gün hep yattım sadece yemeğe ve tuvalete kalktım çünkü tutunacaksa ilk 4-5 gün de tutunuyor sonrasında da temizliklik ağır işler hariç günlük hayatıma başladım 1 hafta sonda işede basladım maydonoz, hurma, bitki çayı bunlar düşük tehlikesi yapıyır demişlerdi onlardan da yemedim. inşallah hayırlısı ile çok güzel haberler alırsınız 🙏🏻