Busehrzoglu ben 12.haftadan 28.haftama kadar bio oil kullandım çatlağım olmadı fakat ablamın bir arkadası kullandığı halde hep çatladıgını söyleyince değiştirdim. Suan sinoz çatlak kremini kullanıyorum 30.haftamdayım aşırı memnunum hiç yağlı his bırakmıyo gün içinde rahatlıkla kullanabiliyorum 😊 tavsiye ederim. Suan çatlağım yok umarım olmaz, ama sanırım biraz yapıyla alakalı bakalımm..😊