Merhaba arkadaşlar. Karnımın altı yani vajinamın içi çok kötü ağrıyor uzandığım zaman veya oturduğum zaman kalktığımda feci şekilde ağrı oluyor yürüyemiyorum pijamamı giyemiyorum o kadar ağrıyor çok çok çok ağrıyor anlatamam. Mutfak çekmecesini bile ayağımla ittiremiyorum 32 haftalık hamileyim bu 2 gündür öyle bir bilgisi olan yardımcı olabilir mi?