papatya35 benim o haftada başladı 20+3 olduk geçmek yerine üzerine ekledi 🥴 yani doktorum magnezyum verdi ama yine de geçmiyor zaten doktorum da geçmeyeceğini söyledi hatta 13.haftamda da bebek rahimden Yukarı çıkıyor ya o haftamda daha da arttı şimdi tek yemek yapsam bile belim ağrıyor iş yapınca da kuyruk sökümü batıyor