Arapgelin 3-4 gündür aşırı çarpıntım ve baş dönmem oluyo o an oturmasam bayılacakmışım gibi hissediyorum sizdede oldu mu acaba elim kolum hiçbirşeye kalkmıyo 😪
Sevvalmina Arapgelin 31+2 deyim bende bu sıralar acayip halsizlik iştah kaybım var benimde elim kolum kalkmiyo ve çok çarpıntım oluyor doktor randevuma 2 hafta var daha
Arapgelin Sevvalmina bendede var iştah kaybı eskiden aşırı yerdim şimdi canım hiçbişeyy istemiyo belki bu yüzdende halsiz düşüyo olabiliriz😞 inşallah kötü bişey yoktur benimde 10 gün var randevuya 😪
Sevvalmina Arapgelin evet yemediğimiz içinde halsizlik oluyo olabilir ama niye yiyemiyorum anlamiyorum günlük 2 öğün yemek yiyebiliyorum zorla