Hazalilayda Herkesin hikayesini okuyorum heyecan basıyor benle aynı olan arkadaşlarım doğurdu benim kızçemde hala tık yok 39 olduk ama yerini sevdi 😛 erken gelmesi için taktık verin 👼🏼👼🏼
Saaadet Hazalilayda benim 40 hafta bitti ne yapacam bilmiyorum .suni sanciyla doğurmak istemiyorum sanci gelemezse sezeryan olucam galiba
Hazalilayda Busbus54 valla bugün baya yoruldum yürüdüm mağazada hızlı inip çıktım sadece bel ağrım oluştu 😄