MeLy90 Merhabalar 12 haftalık hamileyim. İnanılmaz şekilde bulantım var. Ne yesem dokunuyor. Bu sorunu yaşayanlar nasıl aştınız ? Cevap yazan herkese şimdiden teşekkür ederim.
Aysn6767 MeLy90 kullanmıyorsanız şayet ilaca başlayınız. He ben kullanıyorum prillam mesela herkes cok önerir bana iyi geldimi yok. Umarım kısa zamanda geçer…
Free_angeL MeLy90 canim bende öyleydim. Bir öğürme bide kasıklarım ağzımdan cıkcak gibi olurdu bes aylık olana kadar sürdü. Doktor prilam dr dye bi hap yazdi gece yatmadan once ac olcaksin ıkı tane ic dedi bana. Onunla durdum.
MeLy90 Busbus58 o ilacı kullanıyorum ama hiç bir işe yaramadı. Sürekli midem ağzımda. Millete bakıyorum hoplaya zıplaya hamilelik yaşıyor ben koltuktan kalkamıyorum 😔
Aysn6767 edaelifokmn doktorum ilac değiştirmedi . İlac bulantılarımı kesmedi en azından kusmalarımı 2 günde 1e falan düşürdü. Onla idare ediyorum.
edaelifokmn Aysn6767 bende aynı durumdayım prilam kullanıyorum kusmalarımı baya bir azalttı ama bulantılarım günlük hayatıma devam edemeyecek şekilde sürüyor doktor benimde ilacımı değiştirmedi prilam zateb etkili ilaçlardan dedi ama hala kötüyüm
Aysn6767 edaelifokmn gercekten cok zor ya ben bide kokuya cok hassaslastım her seyden tiksindim evimde kalamıyorum. Ne zaman gecer diye bekliyorum
Cansell35 edaelifokmn 15 haftalık oldum mide bulantılarım ve kusmalarımdan tüm gün aç olarak geziyordum prilam DR bin etkisini görmedim doktorum dün zofer diye ilaca başlattı hiç bir şekilde bulantı ve kusmam yok bir sorun doktorunuza
edaelifokmn Aysn6767 canım aynı şeyleri yaşıyorız bende annemde kalıyorum uzun zamandır kendi evime girdiğim an kötü oluyorum rabbim biran önce geçirsin
MeLy90 Free_angeL o ilacı bana da yazdı. Ama hiç bir işe yaramadı. Eşime sabah kahvaltı bile hazırlayamıyorum. Sağ olsun sabahları o bana hazırlıyor. Kahvaltı dediğim de sadece bir dilim ekmek. Tüm gün bununla duruyorum 😔
pinarelif edaelifokmn yalnız değilmişim demekki evimden tiksindim eve girdiğim an öğürmem geliyor Allahım ne zormuş hayattan soğudum resmen inş bu süreç çabuk geçer çünkü çok yıpratıcı
Dygu21 MeLy90 bende çok özeniyorum gezip tozup hamilelik geçirenlere hayranım 2 aydır yataktan koltuğa zor geçer oldum halsizlik bitkinlik enerjim 0
91_sehla 5+4 deyim ama çok bulantılarım var benimde ne derece olması normal bilemiyorm hiç kesilmeden gün boyu devam ediyor bişey yiyip içemiyorum😒
Ayseguldt 91_sehla naneli sakız bana çok iyi geliyodu bide beyaz leblebi bide türk kahvesi hafif acı kahve çok rahatlatıyo dene istersen allah kolaylık versin