Mrv06 deletedmom66 Bnde senle aynıyım canm bulantıdan kusmadan başımı kaldıramıyorm gurbetteyim kimsem yok.
hande123 deletedmom66 öyle bi geçiyor ki o zaman inanamayacaksın bende öyle diyordum ne zaman doğuracam diye 9. Ayıma girdim şimdi heyecan stres korku telaş mutluluk her şey var ama arkamı dönüp bakıyorum da vay be diyorum ne ara zaman geçti
Mlsh Uygun evet ya bir de o cinsler var, gercekten nelerle ugrasiyoruz ya. Neyse bebislerimizi saglicakla alalimda kucagimiza, onlar dis kapinin dis mandali kalir insallah 😉
Asdffghjjk deletedmom66 ben daha dün öğrendim gibi. Vallahi çok çabuk geçti yarın 21 haftalık oluyoruz. Yarısından çogu gitti. Ne çabuk diyorum🤗