Elfmstfa13 Nurr24 beyaz akıntı genelde sıkıntılı değildir sağlıklı hamileliklerde hormonlardan dolayı oluyor benim de başından beri beyaz akıntılarım oluyor her gün değil çok yürüyünce filan yani korma