EzelBurak Kızlar merhaba 10+5 haftalığım doktorum gynoferon decavit birde folik asit takviyeleri verdi. Erken mi bu ilaçlar sizce haftama göre kullanamlar varmı.?
mysweetbaby EzelBurak ben hamilelikten önce 3 ay folik asit kullandım sonra decavite geçince bıraktırdı doktorum demir ilacına da 12. Hafta başlamıştım.ama kişiden kişiye değişebilir tahlil değerlerinize göre doktor karar vermiştir
Ozzzz EzelBurak folik asit gebe kalmadan üç ay önce başlanması gereken bir takviye ihmali bebekte beyin gelişimi için zararlı. İlk üç ay her gebe kullanır. Erken olduğunu düşünmenizin sebebi nedir?
EzelBurak mysweetbaby tahlil yapmadık ama doktordan doktora fakediyor herhalde ya ama çevrem hep erken diyor doktoru arayacağım çok takıldım
EzelBurak Ozzzz folikasit için değil kan hapı için genelde 4. Aydan sonra başlıyorlar o yüzden benim için erken mi acaba diyorum
Ozzzz EzelBurak Demir ilacına 16. Haftada başladım. Ama benim demirim hep düşüktü gebelikten önce de takviye kullanıyordum. Fazlalığı toksik etki yapar mı emin değilim ama hiç demiri fazla olan birini duymadım