36+4 günlük hamileyim başından beri benimde tıkanıp duruyor burnum. Hamilelikten dolayı ödem oluyor ve burum içinde ki etler ödemden şişiyor bu sebeple burnumuz hep tukanik. Eczanelerde serum fizyolojik satılıyor. Onlardan alıp kullanabilirsiniz. Benim öyle geçiyor azda olsa rahatlıyorum. Ama çok yakıyor benim burnumu. Tuzlu olduğu için