Sevgili annelerim öncelikle rabbim herkesin bebeğini inşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Aklımda bir soru var bu benim ilk gebeliğin 8. Haftaya yaklaştık. Benim kan grubum A rh(-) eşimin kan grubu ise B rh(+). Kan uyuşmazlığı var sanırım ve İlk gebeliğim olduğu için iğneye gerek diyorlar. Gerek olmadığı halde ben iğne yaptırabilir miyim? Bir sakınca olur mu benim durumumda olan var mı?