Kızlar merhaba çarşambaya kadar doktorum süre tanıdı gelmezse suni sancı veya Sezeryan karar ver dedi suni sancıdan çok korkuyorum 39+3 şuan kendi gelesi yok çocuğumun elimden gelen herşeyi yaptım ama ne sancı ne açıklık var suni sancı nasıl bişey acaba dayanabilir miyim sezeryanda olmak içimden gelmiyor 😔