Ben yaptırmayı düşünmüyorum 25 yaşındaki anneye de 35 yaşındaki anneye de nedense hep yüksek risk çıkıyor sonra yurt dışlarına kan yolluyorlar öyleydi böyleydi derlen hamilelik zehir oluyor sonra sağlıklı bebek dünyaya geliyor aldırmayı düşünmüyorsanız hiç yaptırmayın derim , Her şey Allahtan . Sağlıklı bebeklerini down sendromlu diye aldıran çok aile var bana etik gelmiyor sadece be tarama testleri adı üstünde kesin teşhis tanı değil sadece risk oranını söylüyor doğruluğu asla kesin değil bir sürü maddi Manevi zorluk