Merhaba hanımlar hamileliğimin 29. Haftasındayım haliyle bir süredir göğüslerim büyümüştü fakat bugün altlarında kırmızı çatlaklar oluştuğunu farkettim karnımda yok fakat göğüslerimin altı çatlamış ilk hamileliğim göğüsler emzirirken daha mı büyük oluyor veya doğumdan sonra herhangi bir inme durumu gözleniyor mu ? Çatlaklar için öneriniz nedir ?