MinikKurabiyee Merhabalar kızlar gebeliğimin 5.haftasındayız. Bu ilk gebeliğim.Sanırsam biraz üşüttüm hafif kramplar ve ağrı var şuan sıcak tutuyorum kendimi çorabımı falan giydim. Yardımcı olacak tavsiyelerinize ihtiyacım var😔🙏
Burcinagiir Kasık ve karın bölgen de bu zamanlarda ağrın oluyor canım benimde olmustu kanama olmadığı sürece suan sıkıntı yok içini ferah tut 😘☺️
MinikKurabiyee Burcinagiir Teşekkür ederim canım dün biraz üşüttüm bu da ilk hamilelik olunca insan biraz korkuyor 🙂 Normalsa bu ağrılar sıkıntı yok o zaman sizlerden de duyunca iyi oluyor 🙂