Ozdmrkbraa bi koladan ne bekleyen bi anne adayiysaniz size de sağlıklı günler sağlıklı sandığınız günlerle. Çok merak ediyorum acaba yediğiniz her şey çok mu sağlıklı sanıyorsun her şeyi yemeyi kestin mi hamile olduğundan dolayı. Burda sigara kullanıyorum diyenlere böyle saçma sapan kötü yorumlar yapılmadı. Sen kimsin de beni yargılıyorsun. Şimdi daha fazla uzatma bence. Çok şükür KOLA içiyorum ve bebeğim bi buçuk hafta önden gidiyor. Sen de eminim ki o yediğin domates salataligi doğal besleniyorum olarak düşünüyorsundur. Ben çiftçiyim bizzat kendim içindeyim ona ne tür zirai ilaçlar veriliyor haberin var mı o ilaçların sana ve bebeğine verdiği zararı emin ol kola vermiyordur. Bilginin yetmediği konularda kimseye karısma bencede