Kızlar benim bu ay adetim gecikti beş gün bende evde testler yaptım simik çizgiler çıktı hep altıncı günümde hastalandım ama birgün sürdü kanamam ikinci gün çok az oldu ara ara oda sonra kahverengi lekelenme oldu bir kaç gün bitti test yaptm çizgi kaybolmuştu resmen o kanamadan önce belirtiler vardı uyuklama iş yapmak istemiyordum sonra kanama olunca geçti şimdi size sorum bugün pembe leke oldu tabi çok nadir de olsa kasıklarımda ağrı gibi bişi hissediyorum bileniniz yasayaniniz vardır belki 😊