Mercimegiiim Kızlar 31.haftaya girdigimiz gün kontrolde bebeğimizin baş aşağı doğum pozisyonunda olduğunu öğrendik. Sizde normal mi bu haftada dönmesi?
Cicek55 Normalde de 32.haftada döner canım hep doğum pozisyonuna benimkide öyle 32.de döndü şuan 37. Haftadayız normal yani
Dilan-acr Normal ama artık dinlenme zamanın gelmiş sürekli gezinme iş yapma ki erken gelmesin bizim sıpa gibi 🙏🏽🥰
yumukeller Mercimegiiim bende 31 de gittim doğum pozisyonu almıştı normal dedi doktorum canım korkma. İçimde kıpır kıpır zaten aynı şekilde durduğunu sanmıyorum 🤷😊
M_N_R Mercimegiiim Benimkide 30cu haftada dogum pozisyonundaydi.Şimdi 36 haftaligim cook şukur hala ayni🤲😊