Normal polikliniğe gidiyordum ama tarama testi ve sonrasında özel doktora gideceğim suanda 10+3 haftalığı 12 de gel demişti normal poliklinikteki doktorum özelede 1 hafta sonrasında alabildim 13. Hafta da gitsem bir şey olurmu sizce oksapar coraspirin progestan kullanıyorum