Zezeci Gebeliğimin ilk haftaları. Çok stresli geçiyor. Sürekli ağrım oluyor. Sürekli kusuyorum . Kasık ağrılarım artıyor doktora gidiyorum bir sıkıntı yok diyor. Stresten olabilir mi? Bebeğime çok zarar verir mi ?
Sinemarslannnn Zezeci Allah izniyle hiçbirşey olmaz ama tabi stresten uzak durmaya çalış bebekten ziyade zaten hormonlardan dolayı tuhaf olacaksın üstüne bir de stres seni daha çok zorlar
Hilalyusuf Zezeci herseyin başı stres diyorlar ya çokta doğru aslında bende bunları yaşadım doktorum stres yapma üzülme sağlıklı bebeğide etkilersin dedi
Hilalyusuf Zezeci sizin anlattığınız şeyleri bende yaşadım bu sebeplerden dolayı alttan muayene bile oldum