urazaslan Haziran ayında gebe kaldıgımı ögrendim. ikisine baktıgımda kız diyor ama çevremdekilerin %99 u erkek diyor. tutan varmı hiç bu takvimlerin?
Eanne urazaslan çin min takvimdi karbonat testiydi ne varsa hepsi kız dedi … ama oğlum oluyor. 🤗 sabırla 16-17. Haftaları bekleyin en kesin sonuç 20. Hafta detaylı görüntülemede çıkıyor
Memetzeynep urazaslan bende 23 haziran adet gordum daha gormedım çin takvımıne bakınca kız gosterıyor ama bence yanıltıcı ılk bebegımde erkekti kızım oldu ☺️
Derinsmom Memetzeynep benim de sizle aynı dönem olarak bi sayfada erkek bi sayfada kız çıkıyor bakalm çok merak ediyorum☺️