Elif26a bende 7+5 deyim düşük tehlikem yok çok şükür ama Doktorum kanda progestan değerime baktı geçen hafta ve 7 çıktı. Normal değer en az 11 olması gerekiyor. Benim düşük ve erken doğumla kayıp geçmişim olduğu için önlem amaçlı progestana başladık geçen hafta bir haftada değerim 11,7 oldu şükür. diğer hamileliklerimde ilacı ağızdan almıştım şimdi fitil olarak kullanıyorum. Fitil olarak daha etkili gönlünü ferah tut Allah’ın izniyle sana da iyi gelir inşallah..