Ayrıca 7 saat boyunca domates soyup doğramak konserve yapmak baya da ağır bir iş yani alay edenlere aldırma insan normal zamanında bile bel ağrısından uyuyamaz ki sen zaten çabuk yorulacagin bir dönemdesin 3 aydan dolayı
Bence ara ara kalk dolaş , çok yapman gerekiyorsa da kendini öne verme ortalıkta dolan oralarda görün çok da kendini yorma