Kızlar selamlar. 37. Haftanın içindeyim suan icin doğum normal mi sezeryan mi belli değil hayırlısı ile gönlüm çok normalden yana ama sezeryan durumunda olursam hangisi iyi yani genel anestesi olup ya uyanamazsam diyorum diğerleri de felç vs kalma riski mi yapıyormuş hep evham düşünce sizler ne düşünüyor sunuz