Superisiiiii inanırmısım 8 buçuk aylık oldum daha ne yürüyüş yaptım ne spor sürekli evdeyim eşim çok geç geliyor biryere çıkamıyoruz bulunduğumuz mahallede çok pis bi mahalle bişey eksik olursa akşamdan söylüyorum eşime eksik diye yeni tsşındık buraya 3 ay oldu daha pazara gitmedim mahallede ne dükkanlar var kimler yaşar bilmem 😀