10+0 hamileyim hamilelikten öncede kabızlık sorunumdu ama hamilelikte on kat arttı. Duphalac içiyorum kayısı incir erik hoşafı vs giç biri fayda etmedi bugün tam 2 saat wc de ıkındım taş gibi olmuş dışkı çok moralim bozuk düşük riskimde var napmalıyım gıda önerisi istemiyorum direk en etkili ilacı söyleyin arkadaşlar