Fatma-cnr06 Arkadaslar sezeryan sonrası korse takmak ıcın ameluyat yerı dısardamı kalıyo yoksa korsenın ıcındemı oluyo bı bılgısı olan varmı
Zeynepslv Fatma-cnr06 ben ameliyat yerinin üzerinden taktım canım çünkü o bölgenin hava alması gerekiyomuş enfeksiyon kapmaması için doktor öyle söylemişti