Deletedmom417 galiba 32 haftalıksın hiç canını sıkma benimde 33 bitti 1 haftadır günde 3-4 kez hareket ediyor tekmeleri çok azaldı sadece toplanıp duruyor 2 gün önce bu yüzden doktora gittim ve gayet normal olduğunu söyledi artık çok büyüdü yeri azaldı ve daha fazla uyumaya başladı dedi uyanıkken beyni artık daha çok çalışıyormuş bizi hep duyuyormuş falan gelişimi bu aralar daha hızlıymış uyanıkken buyüzden daha çok uyuyormuş birde bebeğin kanala oturmuş artık dedi bu yüzdende hareketleride az olması gayet normal dedi senin bebişte büyüdü yeri daraldı gelişimi hızlandı ypruluyordur 🙂