Slm kizlar,
tibbi nedenlerden dolayi sezeryan olmam gerekiyor. Kesinlikle normal dogum yasak. Fakat o tarihten önce sancim tutarsa ve ben bunu farketmessem gec kalinirsa sezeryan icin vs diye korkuyorum. Yardimci olabilirmisiniz, nasil anlarim, ve bu durumu yasayan oldumu?